SOLER I SAURET ha renovat amb èxit la inscripció al registre de la petjada de carboni, compensació i projectes d’absorció de CO₂ del Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico.

Aquest registre recull els esforços de les organitzacions espanyoles en el càlcul i reducció de les emissions de gasos d’efecte hivernacle que genera la seva activitat.

A més, enguany SOLER I SAURET ha aconseguit la nova etiqueta REDUZCO que indica que, a més d’haver mesurat les seves emissions en l’any de referencia, ha aconseguit una tendència descendent de les seves emissions. SOLER I SAURET ha aconseguit, d’ençà la seva inscripció al registre l’any 2021, una reducció del 2,07% en emissions de CO₂.

Aquesta fita s’ha assolit gràcies al treball de moltes persones de l’organització en diferents eixos, com l’electrificació de la flota, l’optimització de les rutes o les formacions al personal en conducció eficient.

2024 Segell Registre Carboni

Ves al contingut
Soler i Sauret (logo)
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Pots revisar la nostra política de privacitat a la pàgina de privacitat i cookies